söndag 21 oktober 2012

Överraskad

På fredagen trodde jag att min vän Mia och jag skulle ha en vinkväll hemma hos henne. Men istället vart jag överraskad med bravur av mina vänner med ett avskedskalas med god mat som alla hade lagat, vin, lekar, sång och dans till gamla låtar. Jag vart så otroligt glad! Hade själv tänkt att jag skulle vilja träffa alla innan flytten men insett att jag inte skulle få ihop till det. Nu var alla där och det var väldigt speciellt för mig!! Tack Anna, Jenny E, Jennie J, Ramona, Mia och Carina!!! Det värmde mitt hjärta!
Ca 03.00 kom jag i säng och vid 06.30 skulle jag upp på lördagen för att åka till Ullared! Liiiite jobbigt måste jag säga att det var, i bilen dit! Men vad gör man inte för att handla och vad kul det är! Tack Jenny för en trevlig dag och kväll! Mannen åkte samma dag och lämnade barnen hos farmor och farfar för han skulle ha en grabbkväll med sina barndomskamrater med trerätters, öl och bad i tunna.

Ja, givetvis var jag på Ullared i lördags och bland de 3 kunderna som lämnade stället sist. Till och med säkerhetsvakten kom och frågade om allt gick bra och om vi var färdig. Haha...inte klokt!
Så givetvis gick jag även på lördagen och la mig sent, vi kom hem klockan ett på natten från Ullared! puhh. Somnade efter klockan 2. Det kändes som jag var överkörd av ett tåg. Jag hade ont i kroppen, benen, ryggen, halsen, ögonen och givetvis fötterna. Jag var sååå trött trots att jag hade tagit en redbull, som skulle ge mig "vingar" att köra hem.

Idag söndag, är det inte mycket energi kvar. Jag har hosta och sååå ont i halsen/ bröstet och är trött, så idag blir det choklad, chips, hostmedicin och i säng tidigt! Godnatt!


Här är lite saker jag köpte till barnen på Ullared.

kalender2 sep12 copy

friends2 aug12
monster2 jul12
 (obs: Bilderna är från Gekås sida)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar